Lancering 2days

Lancering 2days

Opdrachtgever
2days, opgericht door ondernemers Arjen Dekker en Jego Besseling, is een nieuwe app die gebruikers een inspirerend overzicht geeft van de 15 tot 25 beste evenementen die per dag in Amsterdam te bezoeken zijn. De gratis app, beschikbaar voor iPhone en Android, richt zich voornamelijk op de twee dagen voor aanvang van het evenement. Het aanbod varieert van concerten, theater en cabaret tot clubavonden en festivals. Bijzonder aan 2days is dat het de eerste app in Nederland is waarbij gebruikers direct vanuit de app kaarten kunnen bestellen zonder doorverwezen te worden naar verschillende ticketingwebsites. Bovendien is al het aanbod zorgvuldig geselecteerd door een gespecialiseerde redactie.

Betrokkenheid
Maurice Seleky stond 2days bij met strategisch communicatieadvies rondom de lancering van de app.

Resultaat
Mede door het geleverde advies op het gebied van PR en communicatie kreeg 2days aandacht van media als De Volkskrant, Emerce, Het Parool, Frankwatching, Cultuurmarketing, De Theaterkrant, iCulture en Metro. Inmiddels is de app al ruim 15.000 keer gedownload.