Skip to main content

Maurice Seleky is benoemd tot het nieuwe hoofd Marketing & Communicatie van Pakhuis de Zwijger, het onafhankelijk platform voor creatie en innovatie in Amsterdam. ‘Pakhuis de Zwijger is de plek waar de Stad van de Toekomst wordt ontwikkeld. Daaraan wil ik graag bijdragen,’ aldus Seleky, die reeds als moderator was verbonden aan Pakhuis de Zwijger.

Aanjager van maatschappelijke verandering
Seleky heeft een brede staat van dienst als communicatiestrateeg in de creatieve industrie. Zo werkte hij hiervoor als partner van Novel Creative Consultancy voor opdrachtgevers als De Nationale Opera, Greenwheels en het Prins Claus Fonds. Vóór zijn jaren bij Novel werkte Seleky bij Vandejong Creative Agency en Coebergh Communicatie & PR. Daarnaast is hij auteur van twee romans en als moderator een bekend gezicht op de Amsterdamse podia.

Seleky over zijn overstap: ‘Na mijn ervaringen bij drie bureaus wilde ik graag de diepte in voor één merk waarin ik sterk geloof. Pakhuis de Zwijger is een unieke organisatie in Nederland – een maatschappelijke onderneming die al elf jaar actief is als aanjager van stedelijke verandering. Dat doet Pakhuis de Zwijger onder meer als producent van ruim 600 programma’s per jaar over thema’s als de creatieve industrie, stedelijke ontwikkeling en duurzaamheid. De community rondom Pakhuis de Zwijger telt inmiddels ruim 125.000 online leden en meer dan honderd partners. Ik verheug me er enorm op om vanuit mijn nieuwe functie het verhaal van Pakhuis de Zwijger bij een nog groter publiek onder de aandacht te brengen.’

Leave a Reply