Skip to main content

CJP heeft Novel geselecteerd als bureau voor een nieuwe landelijke ledenwervingscampagne. CJP is al 55 jaar een platform voor cultuurliefhebbers. CJP biedt via de CJP-pas flinke kortingen op cultureel aanbod in heel Nederland, organiseert eigen events en publiceert C. Magazine. Novel ondersteunt CJP bij het campagneconcept, de online campagnestrategie en de PR.

‘We hebben voor Novel gekozen vanwege hun ruime ervaring in strategie, communicatie en PR voor jongvolwassenen. Doel van onze campagne is namelijk om zo’n 2.000 nieuwe leden te werven in de leeftijdsgroep 20-30 jaar,’ zegt Suzan Damen, hoofd Media & Marketing van CJP. ‘CJP is een van de mooiste culturele merken van Nederland, vooral omdat het meer is dan alleen een kortingspas. CJP speelt met de CJP Cultuurkaart een belangrijke rol bij de financiering van cultuureducatie voor middelbare scholieren. Per jaar geven scholen via de Cultuurkaart 11,5 miljoen euro uit bij culturele partners. We zijn dan ook blij dat we CJP met onze expertise mogen versterken,’ aldus Maurice Seleky, partner bij Novel.

Leave a Reply